woensdag 30 november 2011

Workshop kransen maken in Enter

Vanavond was het dan zo ver, de eerste groep van 12 dames was de hele avond druk met hun krans.Wij waren met 4 dames van onze bee aanwezig om ze te helpen. We hadden koffie met wat lekkers en zelfs hapjes en ook het hele lokaal versierd met kersquilts. Het was een groot succes en iedereen ging heel tevreden met een affe krans naar huis,omdat wij thuis al een heleboel zakjes hadden genaaid. Dit is de hele groep, ik heb de foto zwart wit gemaakt,want ze hebben allemaal de zelfde krans en die plaats ik wel hier onder.
en hieronder de krans,maar die kennen jullie denk ik al wel.(kijk voor uitleg even bij gratis patroon)
hieronder zitten we aan de koffie met lekkers
en hier is iedereen heel druk aan het werk.
maar er werd ook heel veel gelachen.
al met al een super gezellige avond en dat was de bedoeling. Morgenmiddag hebben we nog een groep en dat gaat ook vast weer erg leuk worden.

6 opmerkingen:

  1. Was wel een hele gezellige avond zo te zien. Mooie krans en wat een leuk idee om Kerst quiltjes op te hangen. Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk geworden, ik moet er ook nog een maken,

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze schitterend geworden en kan me voorstellen dat het een enig dag was.
    Veel plezier vandaag
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was slechts een avond Joke en vanmddag komt de tweede groep, gaat vast ook weer heel gezellig worden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke krans is dat geworden.
    Ik zie Hannie en Nelleke en ook de "juffen" Berthy en Lidy.
    Veel succes gewenst met de 2e groep !

    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo dames het is best leuk wat jullie maken maar met bloemen vindt ik wat mooier jullie hebben je best gedaan .en het gaat om een gezellige avond of niet

    groetjes liny

    BeantwoordenVerwijderen