woensdag 19 maart 2014

Vandaag weer aan de Jane gewerkt

In de krat vond ik nog een papier, waarop ik in elk blokje het cijfer had gezet van de kleur die ik er voor wilde gebruiken, ook staan er bij verschillende blokjes puntjes, waarvoor? ik weet het echt niet meer. Ik kan het ook niet meer gebruiken, want zondag heb ik mijn lapjes gestreken en alle plakkertjes er af gehaald
Maakt ook niet uit, ik maak telkens een diagonale rij lichte en een diagonale rij donkere blokjes, zodat ik de kleuren een beetje goed verdeeld krijg.
Ik ben er ook uit wat ik er van ga maken, het wordt een eenpersoons quilt, ik maak hem 11 rijen breed en 15 lang, dus 165 blokjes. Daarna zet ik de buitenste boogrand er om heen en dan past hij mooi op een eenpersoons bed.
Vandaag heb ik enkele blokjes geprint op paperpiece papier, dat werkt fijn en een blokje is zo klaar.
Vandaag heb ik blokje C4 afgemaakt, daar zit een foutje in,maar het blijft lekker zitten
ook blokje A6 gemaakt
 en blokje F1

 en blokje I 2

en blokje L5
en als laatste voor vandaag blokje H1
 achterkant nog met papier
voorkant 

5 opmerkingen:

  1. Wat handig dat je kan printen op paperpiece papier! Dat werkt wel fijn. Mooie blokken heb je vandaag weer gemaakt, je hebt ook zulke leuke stofjes. En dat foutje......ik maar turen en turen, maar kan het echt niet ontdekken hoor. Dus moet je er gewoon niet bij vertellen, valt vast geen mens op hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokjes hoor.
    De DJ is weer in opmars.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokjes Hermie! Het is wel een gepriegel, maar als het dan af is heb je ook wat. Fijne dag, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen