dinsdag 5 augustus 2014

Nostalgisch quiltrek

De oude box waar ik vroeger zelf nog in heb gestaan en later onze kinderen als ze bij hun Oma waren, daar kon ik geen afstand van doen .Zelfs voor onze kleinkinderen hebben we hem buiten gebruikt, hij is niet hoog en zo licht als een veertje. Daarom heb ik hem omgetoverd tot quiltrek. Een 65 jaar oud quiltrek dus.
ik vind het zo leuk , hij wordt nog hoger, want ik kan het middenstuk nog omhoog halen.
aan de zijkant zie je dat het een box is geweest.

12 opmerkingen:

  1. Wat een enig idee! Staat heel leuk. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk,leuk,leuk !

    Groetjes, Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk idee!!!
    Zo kan het dus ook.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat slim van je, moet je patent op aanvragen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk. Zo geniet je van de oude box en je quilts. Gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vondst! Zo zijn ze goed te bewonderen.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig idee,... wat hangen de quilts zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee! Wat gezellig ziet dat eruit!

    BeantwoordenVerwijderen