woensdag 23 december 2015

De witte quilt is af

En dan is hij af en wat was het een leuk werk om deze quilt te maken. Hij is echter niet voor ons zelf.
Ik heb er vorig jaar(2014) vanaf oktober 3 maanden aan gewerkt en toen had ik een kwart af. Volgend jaar november(2016) is onze middelste zoon 12,5 jaar getrouwd en daarvoor wilde ik hem maken, dus ik dacht nu in oktober(2015), laat ik er maar weer mee aan de slag gaan. Vanwege de ziektes hier had ik echter heel veel tijd om te quilten en heb ik in 6 weken het resterende 3/4 gedeelte van de quilt afgemaakt.Dus heb ik hem een jaar te vroeg af, Helemaal geen nood, Gerrit en ik hebben hem afgeleverd en ze waren er ontzettend blij mee.
Voor de foto ligt hij bij ons op bed.
Ik vind hem supermooi geworden
Het middenstuk
De achterkant is net zo mooi geworden als de voorkant, hij kan dus aan 2 kanten gebruikt worden.De achterkant is iets donkerder dan de voorkant.

17 opmerkingen:

  1. WoW. Wat mooi. Nog heel wat steken te gaan voordat zoiets uit mijn vingers komt. Super. Fijne dagen en een goed, 'gezond' 2016. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi! Goede kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar voor jullie allen.
    Ik hoop met minder zorgen om de gezondheid. Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid, wat een PRACHT!! Ik bewonder je er om, het lijkt me zóveel werk. Daar moet je echt doorzettingsvermogen voor hebben. Wat zullen je zoon en schoondochter er van genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij prachtig geworden!!
    Hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig mooi cadeau!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi geworden. Wat zullen ze er blij mee zijn.
    Fijne Feestdagen
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier mag je trots op zijn zeg, zo veel steekjes en zo prachtig resultaat.
    Daar kunnen ze alleen maar heel blij mee zijn, zoveel uurtjes heeft zijn moeder hier in gestoken, geweldig. Je moet gewoon afkicken denk ik haha................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat mooi. Een supercadeau. Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hermie, daar kan je trots op zijn, het is een prachtstuk !
    Liefs, Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat houd ik hier van. Prachtig. Hermie, ik wens jou en je geliefden fijne kerstdagen en een goed 2016 en bedankt voor alle blogjes die ik mocht lezen. Lieve groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat heb je dat prachtig gedaan Hermie, erg mooi. Wens jullie fijne kerstdagen toe en een positief 2016. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A Very Merry Christmas and and a creative 2016, Sunny greetings from New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig.Ik wens jullie hele fijne en gezellige Kerstdagen en een geweldig 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig! Dit soort quilts zie je niet vaak. Fantastisch, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen