zondag 15 juli 2012

Hiep hiep hoera

Vandaag wordt Gerrit 68 jaar en hij heeft deze motor(klik) ingeruild voor de motor die je op de foto hieronder ziet een BMW R1200R.Deze motor is 50 kg lichter en veel wendbaarder en als je ouder wordt is dat wel iets handiger.

Hij is er superblij mee. Het is hier nu nog droog, dus vanmorgen is hij weer gaan rijden.
het is een replica van een BMW waarvan ik in 1975 een schilderij heb geborduurd.
Mijn zwager heeft toen een foto voor het raam geplakt en die overgetrokken en die heb ik toen weer op ruitjespapier bewerkt en  hieronder zie je het resultaat., zo ver ik weet was dat toendertijd ook een eenmalige uitgave,maar ik heb 0,0 verstand van motoren, geef mij maar lapjes.
ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag.



14 opmerkingen:

  1. Wunderbar gestickt. Auch die Details.
    Da hat sich der Motorradfahrer sicher sehr gefreut.

    Great

    Liebe Gruesse von
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Je borduurwerk is prachtig! Veel mooier dan de echte motor maar daar zal Gerrit het ongetwijfeld niet mee eens zijn. Wens jullie een hele fijne dag, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met je man !
    Prachtige motor daar kan hij wel weer lekker mee de weg op als het weer een beetje medewerking verleent

    Hele fijne dag gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je Gerrit, mooie motor.Ik heb ook liever lapjes dan zo'n ingewikkeld borduurwerk hoor, maar je hebt het wel mooi gemaakt. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciflapsteerd met ons aller Gerrit en wat heeft hij weer een prachtige motor.
    Ben blij dat hij nu ook 68 is, voelt Dick zich niet meer zo eenzaam ;-))

    Groetjes
    Ines die nog wel even zal bellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!
    Ik heb helemaal niets met motoren maar wat een schitterend borduurwerk heb jij ervan gemaakt.Zo mooi tot in detail. Complimentjes hoor!
    Groeten van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie moter heeft je man weer en een BMW. Mijn zoon heeft moter-rijles en wil ook graag een BMW-moter. Ik zelf heb ook iets meer met lappies en draadjes hoor. Maar je hebt er een mooi borduurwerk van gemaakt, hoor............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Fijne dag.
    Mooie motor, en fijn zo voor zijn hobby.
    Persoonlijk ben ik ietsje angstig voor motors, ze snorren je zo hard voorbij soms.
    Blij dat hier geen motor mensen zijn dus.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man, wat een prachtige motor heeft hij nu.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd. Een fijne dag gewenst voor jullie allemaal.
    Goed hoor zo'n nieuwe motor.
    Ik hoop dat hij er nog lang van mag genieten. En jij van je lapjes natuurlijk.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je man! Dat jullie maar samen oud mogen worden.

    Groet,
    Annemieke
    http://quiltsvankippetje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Gerrit en vele veilige uurtjes op je nieuwe motor!! Groetjes Ansje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,

    Gefeliciteerd hoor met je man. Stoere motor hoor!!!
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen