zaterdag 28 september 2013

Sashiko dagje met Carina

Woensdag was Carina hier om de sashiko uit te proberen. Woon je zo'n eind uit elkaar en hoe vind je elkaar dan? Ze had op mijn blog gelezen dat ik er een had, maar ook dat ik er problemen mee had, vandaar de vraag hoe het mij met de sashiko ging. Ik had inmiddels een nieuwe, de sashiko nr. 2 en die doet het prima.
Dus een afspraak gemaakt, want ze mocht hem van mij wel uit proberen.
Het was een supergezellig dagje en de foto's ervan kun je zien op haar blog. Carina (klik)
Ook werd ik verwend met een leuk quiltblad en een pilot pen.
Weer zo'n dag met een gouden randje voor mij.


14 opmerkingen:

  1. Leuke foto's op het blog van Carine. Jij kunt wel een show and tell in je eentje vullen! Je DJ inspireert me..is dat machinaal borduurwerk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah leuk je blog berichtje. Nogmaal bedankt he! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Foto's bekeken bij Carine, jullie hebben je wel vermaakt zie ik. Gezellig hoor zo samen met je hobby bezig te zijn...................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat Carina heeft mogen proberen bij je, fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na het blog van Carina gezien te hebben nu massaal jou blog bekijken. Ik hoop dat ze haar quilt mee naar Carmen neemt kan ik hem in het echt zie.
    Groetjes Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig zo quiltdag en zo te lezen en te zien heb je ervan genoten.

    Knuf Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en gezellig om zo samen aan het stoeien te gaan met de Sashiko.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verwennerij. Maar dit is ook echt kennis delen, super

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele gezellige en voor Carine een hele leerzame dag.Heerlijk dat het zo kan. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat ik je blog gevonden heb ! Dank je voor je bericht op mijn blog. Ik ga straks nog even fijn lezen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie machine die je hebt. Lijkt me heerlijk als je daar mee overweg kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om zo vanelkaar te kunnen leren. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is duidelijk te zien dat jullie een leuke dag hebben gehad !

    Groetjes van Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen