vrijdag 2 mei 2014

Vorderingen Lara's quilt, veel foto's

Blok C is af en ik heb de andere blokken ook even weer op de foto gezet en enkele details.
Hoe ik de blokken ga leggen weet ik nog niet, zelf ben ik wel fan van op de punt.
De blokken zijn 27 x 27 cm. Getekend in eq6.
blok C
detail blok C, het rondje en ovaaltje zijn geappliqueerd
Blok B
Detail blok B, hartjes en rondjes zijn geappliqueerd
 Detail blok B,ook de ovale stukjes zijn geappliqueerd
 Blok A,daar moeten aan de linkerkant op 2 hoekjes nog een paar stukjes aan.
 Detail blok A, de druppel , ster en de boogjes zijn geappliqueerd.
Alle drie de blokken, het ziet er al leuk uit zo.

9 opmerkingen:

  1. Lieve oma, het wordt mooi. Kusjes Lara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petje af dat ziet er super uit.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Hermie!! Ik word er helemaal vrolijk van :)
    Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er al heel mooi uit. Fijn weeend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij wordt geweldig, blok C is mooi met het gele stofje , goed weekend samen Berthy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi. Daar zal ze veel plezier van hebben.
    En gezien de reactie geniet ze nu al.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit mooi...prachtige stofkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen