woensdag 13 maart 2019

BERICHTJE OVER AUGUSTUS 2017

Januari 2018 schreef ik mijn laatste blog. Daarna stond de wereld voor ons even stil. We gingen ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Vanaf half december 2018 is het rustig. Toch wil ik eerst 2017 afwerken, voordat ik met 2018 verder ga, omdat het blog voor mij een soort dagboek is.
 Gezellig met zijn vieren naar Zandvoort aan Zee, vandaag gaan Cas en Marit mee.
 Station Rijssen, we hebben er zin in.
 Station Amsterdam, een hele belevenis, als je nooit met de trein gaat.
 Yes we zijn gearriveerd in Zandvoort aan zee met Cas en Marit.
 Goed weer, dus Cas en Marit kunnen de zee in.
 Cas en Marit vinden het leuk in de trein. Hier zijn we op de terugweg.
 Leuk kiekje van Oma en Opa met Jesse en Imke
 Heel gezellig samen in de trein.
 Imke geniet met volle teugen.
 Jaja, ook Jesse en Imke zijn met Opa en Oma in Zandvoort aan Zee.
 Imke en ik proosten met chocomelk.
 Het weer was goed en ze konden lekker samen de zee in.
 Jesse is gek op muntthee, ik niet, ik heb het wel geprobeerd, maar het is aan mij niet besteed.
 Heerlijk aan het strand met Jesse en Imke.
 Bij het paviljoen #thalassa in Zandvoort aan Zee, lieten ze ons zien welke vis ze hadden gevangen en die werden 's avonds geserveerd.
 Deze foto is genomen tijdens de open dag bij #Quilt at home, het was een gezellige open dag.
 Carla en ik waren een doos aan het beplakken en we hebben zoveel gelachen en dat is heel gezond.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt heel wat in te halen met je blog. Succes
    Groet Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig weer wat te lezen van jullie belevenissen! Leuke logeerpartijtjes met de kleinkinderen!

    BeantwoordenVerwijderen