dinsdag 19 maart 2019

BERICHTJE OVER DECEMBER 2017

Dit is dan de laatste maand van het jaar 2017.
Er valt sneeuw, ik hou wel van sneeuw en kou. De boom staat er weer prachtig bij, die zie ik elke dag vanuit de keuken.
Heerlijk sneeuw, bij Oma en Opa een sneeuwpop maken
en het sneeuwt nog even door.
 Inmiddels zijn er al verschillende kerststalletjes klaar
 erg leuk zo aan een takje
 en ze zijn allemaal verschillend
 en erg leuk om te zien
die kunnen met de Kerstdagen mooi opgehangen worden.
In het ziekenhuis staat de Kerstboom al begin december
Gerrit mag er weer logeren.
na 10 dagen gaat het weer beter

en gaat hij lekker weer naar huis, bezig met zijn hexagonnen
zelf heb ik samen met Lidy, ,Mariet en Janita een workshop mochilla haken gevolgd,
we hebben een leuk etui gemaakt
Ook hadden we nog een gezellige bee in Borne bij Iris Creatief.
Gerrit is ook mee geweest.
tussendoor heb ik voor alle kleinkinderen een engeltje gehaakt, ze krijgen elk jaar iets wat ik zelf gemaakt heb om in de Kerstboom te hangen,
was erg leuk om te doen en
 tijdens de Kerstdagen zijn we bij de kinderen geweest.
de heren gingen een potje pasjansen
Jesse heeft zijn hamster verstopt, maar ik denk dat je hem wel kunt vinden.
ook hebben we heerlijk gegeten van de bakplaat, altijd een feestje.
en dan is het oudejaarsdag
de kinderen zitten er klaar voor, lekker knallen.
tussen de middag lekker samen lunchen
Oma en Opa moesten allebei met hun op de foto.
Opa stond binnen te kijken en de papa's stonden hem half en bleven ook binnen
toch ging Gerrit ;s avonds om 20.30 even naar buiten om vuurwerk aan te steken
en dat was een  heel mooi vuurwerk.
Hopelijk gaan we het jaar 2018 beter beginnen dan dat we het oude uit zijn gegaan.

2 opmerkingen: