donderdag 27 november 2014

Wat moet dit worden?

Vanmiddag weer bezig geweest met de scan and cut, heerlijk prutsen en uiteindelijk heb ik allemaal malletjes geprint.Wat het gaat worden? een quilt natuurlijk, welke? dat laat ik morgen wel zien.
Van de hexagonnen moet ik er 840 maken, maar daar heb ik goede hulp bij, want dat vindt Gerrit een leuk werkje.Ik heb er 250 uitgesneden uit 200 grams papier, lekker stevig dus.
 het apparaat doet zijn werk, nadat ik alle malletjes in de goede maten heb getekend
 even alle letters er op gezet , want er zijn 3 soorten driehoekjes en daar zit niet zo veel verschil in.
 en dit hou ik dan over
 en de malletjes van freezerpaper zitten in een bakje te wachten om verwerkt te worden
en van elk malletje heb ik er een gemaakt, best wel een gepruts al die hoekjes.
Morgen verder.

6 opmerkingen:

  1. Wauw! Dat ziet er profi uit zeg!!
    Gaat weer mooi worden hoor :)
    Truste, groetjes patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd Hermie! Mooie stoffen.
    Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben nieuwsgierig wat het gaat worden! En best wel een handig apparaat zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ideaal dat apparaat zo heb je alles mooi voorbereid! Nou en nu wachten we allemaal af wat het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat lijkt me dit heerlijk en zeker wanneer je er hulp bij krijgt. Ik vind het een super apparaat. Alvast een fijn weekend. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne hulp heb je. Je maakt het spannend.

    BeantwoordenVerwijderen