zondag 11 december 2011

Kerstboom met een verhaal

Gisteren kwam onze jongste zoon een Kerstboom voor buiten brengen. Hij was eigenlijk veel te hoog en ik zei :" van mij mag de top er wel af." Daarna ging ik naar binnen en hij pakte de trap om te proberen de lampjes er bovenin te hangen. Toen riep iemand van de buren. Als je de top er af zaagt, hebben wij mooi een kerstboom en hij bood er ook nog eens € 12,50 voor. Dus Jarno pakt de zaag en zo gezegd zo gedaan(wetende dat ik dat al had gezegd) De buurman wist niet wat hij zag. Hilariteit alom. Manlief kwam me snel vertellen wat er gebeurd was en ik dus heel verontwaardigd naar buiten en duidelijk verstaan baar riep ik, ooohh, wat heb je nu toch gedaan, terwijl ik mijn lachen bijna niet kon houden. De buren hebben een mooie kerstboom, ik heb de top eruit en mooi een goedkope kerstboom. Hahahaha.

5 opmerkingen:

  1. Haha, die Hermie !
    Staat leuk zo, mooie ruimte nu de zandbak weg is.

    Groetjes , Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja leuk verhaal he? Jij kent de situatie hier,dus je kunt je er iets bij voorstellen. Nu moeten we hem not versieren, ik ga maandag even kijken of ik iets van buitenversiering kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend verhaal en een bijzondere boom hoor. Groetjes van JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke buurman, leuk verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeg Jarno, niet zomaar de top uit je moeders Kerstboom zagen jongen! En dan ook nog verkopen aan de buurman; waar is de Kerstgedachte? Fijne Kerstdagen, Bastiaan

    BeantwoordenVerwijderen