dinsdag 20 december 2011

de boom is versierd

Eindelijk is dan de boom versierd, hij stond hier al een tijdje in de kamer,maar er hing nog niets in. Gisteren hebben lara en Cas uit school geholpen om de versiering er in te hangen. Ik hoefde niet bang te zijn voor breuk, want het zijn allemaal stoffen dingetjes die er in hangen.
daarna mijn kerstmannetjes bij elkaar gezocht en voor de schoorsteen gezet, staan ze lekker warm.
Ik had een mooi kersttuk gekregen, gemaakt door een van de schoondochters en die staat nu op tafel te pronken,natuurlijk een kerstquiltje er onder.
Daarna naar het kleinste kamertje en daar mjn kerstkrans opgehangen en een geborduurd geurzakje met handdoekje.
De berenquilt krijgt ook weer een mooie plek
en de kerstboom uit 1995 mag natuurlijk ook niet ontbreken
Verder nog 2 leuke beeldjes die een beetje hoog staan,lijkt me iets veiliger.
Bij de buitendeur wordt je welkom geheten door de kerstbeer
en dan die je bij binnenkomst het kersthart hangen
en dit is denk ik wel genoeg om een indruk te geven hoe ik het versierd heb.

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer gezellig uit bij jou, dat hart wil ik ook nog eens maken, dan met kerst en gewone stofjes, maar eerst wat rust in mijn lijf krijgen.

    Dikke knuf
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is mooi versierd en erg gezellig ziet het er uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer gezellig uit bij jullie Hermie. Fijn dat je hulp kreeg bij het versieren van de boom.
    Ik vind het hart leuker dan de krans, met zakjes.

    Groetjes en fijne dagen, Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat gezellig bij jou. Heerlijk als je kleinkids je daarmee helpen. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen