vrijdag 9 december 2011

verder met de hexagonnenquilt

De kerstkransen zijn af en ik heb vandaag mijn atelier weer eens opgeruimd, was echt wel nodig,ik heb een tas meegenomen naar beneden, daar zitten de hexagonnen in, daar kan ik lekker 's avonds mee aan de slag. De overhemdenquilt moet met de naaimachine, dat doe ik liever niet beneden 's avonds, maakt zo'n lawaai en dan is het voor manlief geen leuk tv kijken.
Het ziet er allemaal wel een beetje verfromfraaid uit,maar dat komt wel weer goed. Ook heb ik nog een hele jelly rol er van en een zak met effen hexagonnen die al af zijn en een zak met gekleurde hexagonnen en ik zie zelfs al kant en klare bloemen liggen. Misschien krijg ik hem komende winter wel af,wie weet. Ook zat er nog een half afgebreide sok in de tas, gebreid op rondbreinaalden, ik moet eerst even weer denken,maar zal er wel uitkomen.Ik heb er in ieder geval wel een liefhebber voor.
Zo, laat nu de winter maar komen, ik verveel me in ieder geval niet binnen.

5 opmerkingen:

  1. Erg mooi de kleuren van je hexagonnen en die sokken doe je toch wel zelf???
    Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hoor die sokken brei ik wel zelf,maar ik draag ze niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie quilt wordt dat heb hem gezien zelf heb ik ook nog hexagonnen in de aardetinten meegedaan aan een swap nu alleen nog de goede tussen kleur en dan kan ik daar mee aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hermie wat zijn het toch een mooie kleuren zo bij elkaar.
    Ik zie je helemaal zitten lekker op de bank !

    Groetjes van Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig je hexagonnenquilt,heel mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen