vrijdag 19 februari 2016

Doorquilten Rhapsody

De Charleston Rhapsody is gedubbeld en nu kan het quilten beginnen.Ik had bedacht om rondom alle appliacaties te quilten met de hand en verder met de machine te meanderen. Toen ik echter bezig was vond ik het zo leuk, dat ik toch maar met de hand verder ga..Het middelste rondje heb ik af en de volgende rand weet ik ook al en als die af is dan zie ik wel hoe verder. De Mini Dear Jane is af en als hij hangt plaats ik wel weer een foto.
Eigenlijk had ik het lichte willen meanderen, maar handquilten is toch wel heel leuk om te doen.

13 opmerkingen:

  1. Oh wat wordt dat mooi. Daar kan geen machine tegenop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi quiltwerk. Maar ook de hele quilt is mooi.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, en zo netjes, met hand quilten vind ik ook mooier!

    Betsie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is toch wel veel mooier dan meanderen zeg !
    Je weet weer wat er te doen staat, veel succes.
    Goed weekend, Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor, deze verdient het toch om met de hand gequilt te worden.Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi. Ik moet bij je in de leer. Geweldig. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je hem mooi aan het doorquilten! Veel succes met de rest, ja, zonde om met de machine te doen.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit mooi en zo intensief gequilt. Ja met de hand quilten is ook zo leuk om te doen. Fijn weekend en groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dein Quilting sieht so wundervoll aus, liebe Hermie.

    liebe Grüße
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ich kenne diesen Quilt nur in Blau/Braun-Tönen, aber so finde ich ihn noch viel schöner. Auch das Quilting ist wunderbar.
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your quilting is so beautiful! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen