woensdag 3 januari 2018

BERICHTJE OVER FEBRUARI 2017

Inmiddels 3 januari 2018, maar ik ga schrijven over februari 2017.
In die maand is er niet zo heel veel gedaan, maar toch hieronder een paar leuke foto's
 Deze twee speldenkussentjes heb ik gemaakt voor 2 kleindochters Lara en Yfke, en er zit haar in van hun papa. Dat zijn de fijnste speldenkussentjes.
 Hier zijn ze zelf bezig, allebei naaien ze op de meidenmachine van Janome en dat gaat prima.
                                   Zelf alles plakken op de deken, Oma had de vierkanten gesneden.
 En zo willen ze het hebben
 Wat zijn ze trots op hun eigen werk
 Hier is Yfke druk aan het werk
 En hier zie je Lara
 Lara gaat repen naaien op een ondergrondvel.
En dit kussen is het resultaat.Verder nog enkele andere foto's van deze maand
 Hier begon ik aan een logcabin quilt
 en hier heb ik alle blokken af.
 op mijn singertje heb ik een dradenopvangzakje gemaakt
 en voor  de deelnemers aan de Paasworkshop zijn  we bezig tasjes te maken en kleine doosjes waar een bonbon in past.

Hier mijn mooie singertje.

2 opmerkingen: