zaterdag 6 januari 2018

BERICHTJE OVER MEI 2017


Vandaag is het 6 januari 2018 en ik schrijf over mei 2017 , 
Hier een foto van mijn krans met allerlei gekregen spulletjes die ik wil bewaren en een dienblad met speldenkussentjes.

Hemelvaartsdag ga ik als het redelijk weer is naar de Kerkdienst in het Openluchttheater in Hertme. Dat is altijd heel bijzonder. 's morgens heel vroeg en dan hebben de vogeltjes het hoogste woord.☺☺☺☺
 Dit quiltje heb ik gemaakt van  mini hexagonnen , kleiner dan een halve inch, waarvan Gerrit er ooit 15.000 maakte.
 Nu ligt het op de buitentafel onder de glasplaat. Het is alleen de top.Gerrit geniet nu elke dag van zijn hexagonnetjes.
Dit is de Road 66, alle blokken heeft Gerrit gemaakt en ik zet hem in elkaar

 Ook heb ik weer voor iemand een quilt machinaal mogen doorquilten. Erg leuk om te doen en dat iemand daar dan weer heel blij van wordt vind ik fijn.
 en wat doe je met resten, nou die naai ik aan elkaar en gebruik ze voor een achterkant van een quilt.
Hier een foto van mijn versie van de Dear Jane. Ik wist dat ik er niet verder mee kwam, dus heb ik er een kleine quilt van gemaakt.
en tot slot een foto van de quilts die wij onder de overkapping hebben hangen en waar we elke dag van genieten wanneer we daar zitten.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige projecten! En zo leuk dat Gerrit van hexagonnen houd!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige werkstukken van de hexagonnen. Die onder de overkapping vind ik prachtig. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk bedacht om quilts onder de overkapping te hangen!
    Groetjes, Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi werk. Leuk jullie samenwerking.

    BeantwoordenVerwijderen