donderdag 1 maart 2012

Arne en Carlos paasboek

Vanmorgen was het dan zo ver. De give away die ik had gewonnen bij Wieke(klik) heb ik vanmorgen aan Janna overhandigd. Ik heb nl. meegeloot voor het Paasbreiboek van Arne en Carlos en ik heb niet voor mezelf meegedaan, maar voor iemand van onze donderdagmorgen bee. Ze is 79 jaar en breit en handwerkt heel veel voor goede doelen.
Allereerst gaf ik haar het kaartje dat Wieke er voor haar bij had gedaan.
toen mocht ze het boek uitpakken en ze was er zo ontzettend blij mee, ik vind dat zo leuk.


en hierboven zie je dat ze er in zit te lezen (oeps met een saucijzenbroodje in de hand,maar daarover morgen meer.)en vooraan op de foto zie je een leuke kaart die Wieke er voor mij had in ge daan. Heel erg bedankt Wieke, het was erg leuk om te krijgen en door te geven.Weet je, krijgen vult de hand,maar geven vult het hart.

8 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een schat en wat ziet ze er gelukkig uit.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk he om zo'n mooi boek te winnen voor iemand anders. Ze is er heel blij mee zo te zien en die gaat daar heerlijk mee aan de slag. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk toch om op deze manier iemand blij te maken,het is ook te zien aan haar dat ze er echt blij mee is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, dat je voor haar hebt meegedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om te zien en lezen, Hermie, dat het boek zo goed terecht is gekomen bij Janna. Leuk ook om te zien, dat ze vol aandacht het boek al aan het bestuderen is. Hier word ik heel blij van, om te zien dat er door één zo'n actie zoveel mensen blij worden gemaakt; jij, Janna en alle mensen waar Janna voor breit en ikzelf. Heerlijk. Fijn weekend! Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Hermie
    Janna belde vanavond om te vertellen dat haar foto's op jou side stonden
    ze is een lieve vriendin van ons en was gisteren nog de hele dag bij ons wij hebben ook een hele mooie quilt op het bed die zij heeft gemaakt en ik doe nog al een een boodschap ik woon n.l in de stad en eij buiten af ik ben niet van naald en raad maar van papier en schaar enz enz dus we passen geweldig bij elkaar groetjes van Jo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jo, leuk dat jullie het samen zo goed kunnen vinden.Wij hebben vandaag de hele dag gequilt met onze groep.

      Verwijderen