zondag 7 juli 2013

Dear Jane in kruissteek

Bij toeval, omdat Annelein een berichtje op mijn blog achterliet, kwam ik bij haar op de site en zag daar een link naar een geborduurde dear jane. Ik was gelijk verkocht.


Ik was al op zoek geweest naar de mini dear jane blokken die ik ergens moet hebben,maar die ik nog niet had gevonden en nu kom ik dit tegen, ik vind hem heel bijzonder en ga hem dan ook tekenen in mijn borduurprogramma, zodat straks mijn nieuwe machine(daarover woensdag meer) kan laten uit borduren. Krijgen we dan toch een dear jane op ons bed?
De dear jane van lapjes was ik aan begonnen,maar daarmee ben ik blijven steken bij 65 blokjes, die liggen netjes op een stapeltje om verwerkt te worden tot een quilt.
Nu maar eens gaan puzzelen om ook de geborduurde blokjes 4,5 x 4,5 inch te maken.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag, aan het weer zal het niet liggen.

11 opmerkingen:

  1. Ik had hem al bij Lida gezien, die borduurt hem met de hand en hij is schitterend.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik vind hem ook schitterend, zal eens even gaan kijken bij Lida

      Verwijderen
  2. Een leuke uitdaging die je daar aangaat. Succes en fijne dag
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk is deze niet dan? Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jij al aan de DJ borduren beginnen, hele klus hoor, succes ermee.......liefs.
    conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dus je laat de machine die blokjes borduren? Dat wordt dan heel wat tekenwerk! Wel heel bijzonder hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja mijn machine mag het doen,maar wel op quiltstof en ook voor op bed, dus als alles goed gaat en het staat me aan, dan wordt het een grote.

      Verwijderen
  6. Heel mooi, succes.
    Ik heb al een paar keer de geborduurde versie voorbij zien komen. Mooi.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh, ik ben benieuwd...
    hoop het niet te missen door de vakantie...;-) dan lees ik je blog wel achteruit !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hermie, eindelijk kan ik op je blog komen, zelfs op mijn tablet. het lukte voor geen meter op de desktop. Die DJ blokjes digitaliseer je die zelf ?
    of dat leuke schaar etuitje,, ook zelf gedigitaliseerd ?
    Ik las ook dat je nu de 12000 hebt. Bofkont.....Ik borduur nu een beetje minder maar ben af en toe bezig met mijn hexaogonnen en andere klusjes..groetjes willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi patroon, ik ben ook al in de verleiding om hem met de hand te gaan maken! borduren dan he. Hand genaaid is de mijne van lapjes al. stuur je nog ff een mail.

    BeantwoordenVerwijderen