woensdag 17 juli 2013

Weer een paar dear jane blokjes in kruissteek

Nee, nog niet geborduurd, maar getekend in het borduurprogramma. Voor de nieuwe machine heb ik nog steeds gen tijd gehad, zaterdag bbq met de kinderen en kleinkinderen, zondag met de broers en zussen(dit voor de verjaardag van Gerrit). Maandag oppassen, dinsdag oppassen en vanmorgen oppassen, want de kinderen hebben vakantie.  Vanmiddag ga ik eens een blokje van de dear jane uit borduren, ik ben erg benieuwd. Als het mooi wordt, ga ik er een grote quilt van maken, als de kruisjes te groot worden, ga ik ze kleiner maken en wordt het een kleine quilt.
Deze blokjes heb ik nog weer getekend.Vanavond hoop ik jullie een uitgeborduurde te kunnen laten zien. Ik wens jullie allemaal een fijne dag.





5 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd hoe je dat gaat doen. Weet je dat het complete patroon er is?
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben erg benieuwd!

    Jij ook een hele fijne dag, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben erg benieuwd!

    Jij ook een hele fijne dag, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mein Traum, liebe Hermie. Das wird toll.
    Ich wollte immer schon einen DJ in Kreuzstich machen, aber viel kleiner als im Original.
    Du hast ein richtiges Programm für Kreuzstich? Klasse.
    liebe Grüße
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben toch wel heel nieuwsgierig hoe dat gaat worden in het echt!

    BeantwoordenVerwijderen