zaterdag 15 februari 2014

Zo vind ik het handig

Vanmiddag ben ik even bezig geweest met het middenstuk van mijn achtste blok.
van het middenstuk zet ik eerst 3 stukjes aan elkaar, de ministukjes had ik heel ruim uitgeknipt, daardoor kon ik ze heel gemakkelijk naaien.
daarna heb ik het middenstuk op de goede kant van de stof getekend en omgezoomd, en toen geappliqueerd in het midden
 daardoor krijg je de puntjes mooi op de goede plek
 nu pak ik het malletje van het buitenstestukje en teken die af op de goede kant, ook deze ga ik omzomen en straks appliqueren op de buitenste rand i.p.v. hem er in te naaien.


6 opmerkingen:

  1. ik vind dat je een enorm mooie prestatie levert! Wat een gepriegel, ik zie daar geen heil in, terwijl ik toch met PP ook heel klein werk! Maar dit soort werk wat jij maakt.....SUPER mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook weer een hele mooie, Hermie.
    Van de vorige, is naar mijn smaak het kruis erg pompeus.
    De foto van 6 , heeeeeeeeeel mooi.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent niet bij te houden, je gaat als een razende roeland. Maar ook deze is/wordt weer heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je pakt precies de knelpunten zo goed op dat het er weer perfect uit komt te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je priegelt er behoorlijk op los. Wat wordt dat leuk. Ik neem mijn petje voor je af. Het is elke keer een feestje om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen