zondag 22 juni 2014

Weer aan de slag met tafelzeil

Net als vorig jaar ben ik weer aan de slag gegaan met Kitch kitchen tafelzeil, zo leuk om daar iets van te maken.Ik heb inmiddels een hele leuke(vind ik zelf) tas gemaakt, binnen en buitenkant hetzelfde en ik ga er nog meer maken, kan ik lekker in elke tas een quiltprojekt stoppen. Ook heb ik afvalbakjes genaaid, ik kreeg er tijdens de jaarlijkse bee een van Ariane en inmiddels heb ik er al voor meerdere dames een genaaid. Ook ben ik bezig met vlaggetjes van tafelzeil, de vlaggetjes zijn bijna klaar en dan maak ik lijnen van 10 meter, past in eke kamer.
Een hele handige tas
 leuke afvalbakjes waar de draadjes niet aan blijven plakken
 hier nog zo'n leukerdje (maak ik ook een tas van voor de rrod wit blauwe quilt die hierboven staat)
en toen hadden ze ook plakplastic en omdat ik altijd nog jasbeschermers wilde haken, maar daar niet aan toe kom, heb ik ze beplakt.
en kijk staat hij daar niet mooi onder de Ton Schulten quilts? Die hingen eerder bij Gerrit op kantoor en nu hangen ze bij ons in het fietsenschuurtje mooi te wezen, we zien ze daar elke dag, is toch ook genieten. Jaja, hoe oaler hoe gekker zeggen ze hier.

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen maak je met dat tafelzeil. Die jasbeschermers !
    Stik je met een grote steek op de machine ?

    Groetjes, Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De jasbeschermers zijn geplakt Jacqueline, de rest naai ik met een gewone steek op de machine

      Verwijderen
  2. Enig! Zo kan je kleurrijk de straat op, heel vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tas , maar je fiets vind ik helemaal geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke tas en bakjes. Mooi om met zo'n tas in de zomer mee op stap te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha maak je ook op bestelling? leuk workshopje misschien?
    Ontzettend leuk war je laat zien en heel erg creatief.
    Geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die fiets is geweldig. Wat je al niet kunt doen met tafelzeil. Stapelgek ja, maar zo vreselijk leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee om je fiets er zo een stuk vrolijker uit te laten zien. Je afvalbakjes zijn ook super mooi en handig om bij je te hebben staan onder het quilten. Ik doe de draadjes in een laag bakje wat naast me staat op de bank, laatst moest mijn hondje een keer niezen en heel de draadjes zooi lag toch nog op de vloer:-))
    Groetjes die "andere" Hermie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Hermie, ik had alleen de bakjes nog maar gezien (en die zijn al leuk), maar wat een ideetjes verder nog ....jasbeschermers, tas, ... er komt vast nog meer ! Gr. Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om van tafelzeil een tas te maken, altijd bestand tegen de regen. En je jasbeschermers zien er helemaal prachtig uit, wat een origineel idee.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat ben je creatief met tafelzeil en wat maak je er handige decoraties mee. Complimenten hoor, leuk blog!
    Kijk eens voor nog meer inspiratie op onze webshop www.TafelzeilWebshop.nl

    BeantwoordenVerwijderen