vrijdag 6 juni 2014

Gerrit en zijn hexagonnen

Inmiddels weten jullie wel dat Gerrit heel graag hexagonnen maakt. Donderdag kwam hij even langs bij onze bee. Daar hebben in het lokaal naast die van ons grote tafels en kon hij ze even uitleggen. Alle dames waren nieuwsgierig hoe ver hij er mee was en kwamen even een kijkje nemen.
Hieronder een paar foto's
deze hexagonnen zijn 1 inch.
deze opstelling wordt het.er komen nog donkere tussen, de rechte naadjes zet hij zelf aan elkaar, de zigzagnaadjes mag ik doen.
Vandaag zaten we heerlijk buiten om lekker verder te werken met de hexagonnen, de hexagonnetjes hieronder zijn een halve inch en daarvan heeft Gerrit er 15.000 gemaakt, daar is hij denk ik zo'n 10 jaar geleden aan begonnen.Ik mag ze overal voor gebruiken en ben nu hier mee begonnen, wat het wordt weet ik nog niet.Ik houd jullie wel op de hoogte.

7 opmerkingen:

  1. Kan me heel goed voorstellen dat je man verslaafd is aan hexagonnetjes maken. Ben ook gek daar op ;-) Mooi zijn ze en dan zie ik alleen nog maar de foto's!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu moet hij alleen nog leren om ze helemaal zelf aan elkaar te naaien.

      Verwijderen
  2. Heerlijk om zo'n voorraad te hebben. Je kunt voorlopig dus goed vooruit,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een berg! Wel heel leuk dat hij ze maakt en zoooooveeeeel gezellig de bee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie toch een fijne ruimte voor de BEE.
    Ik heb de Hexa,s in het echt gezien, zo leuk dat Gerrit er mee bezig is.

    Nou Hermie, op die manier komen de kleintjes ook wel op, ziet er goed uit.

    Groetjes, Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mammamia, wat een boel, 15.000! Je kunt dus voorlopig nog wel vooruit? Ik vind het leuk, wat hij gemaakt heeft en die van jou ook!

    BeantwoordenVerwijderen