woensdag 11 juni 2014

Kleine hexagonnetjes

Met dit warme weer is het fijn om aan de kleine hexagonnetjes te werken, je hebt geen zware quilt op schoot, wel jammer voor de vorderingen van de King, want die ligt daardoor even stil.
Gisteren heb ik er weer een rand omheen genaaid, was wel laat gisterenavond, of liever gezegd vanmorgen,maar hij zit er aan. Nog een rand en dan ga ik eens zien hoe ik verder ga, want ik ga geen bloemetjes meer maken van dezelfde stofjes, het is zo'n gezoek in die 15.000 stukjes, alhoewel ze wel op kleur zijn gesorteerd.
Ik heb er een wieber vorm van gemaakt, omdat ik er een langwerpige quilt van wil maken.Verder is het een verrassing hoe hij gaat worden, ik weet het zelf  ook nog niet.


6 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig en ook de kleuren vind ik mooi, ben wel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
    Groetjes Hermie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De hexjes zien er altijd zo leuk uit en toch kan ik me er nog niet toe bewegen om eraan te beginnen.
    Die van jou zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hexjes zien er erg mooi uit. Het is lekker vrolijk al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn evht ieniemienies... Maar inderdaad wel leuk om je restjesop te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk ontspannend. Ben zelf ook bezig met klein hexagonnen en vind het leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen