zaterdag 27 december 2014

Feestje

Vandaag wordt dit ventje 43 jaar. Dit vind ik een hele bijzondere foto, want toen hij 10 dagen oud was ging hij naar het ziekenhuis en heeft daar 6 weken gelegen en toen was het nog wel iets anders dan nu, je mocht ze niet vasthouden, laat staan in badje doen of de fles geven. Je mocht achter het glas naar ze kijken en als je geluk had lag hij er niet te diep onder en zag je zijn hoofdje. Na veel gezeur mochten we hem de 6e week  elke dag 1 keer de fles geven en het bijzondere aan deze foto vind ik dat hij zo echt oogcontact heeft met zijn papa, die hem in het ziekenhuis voor het eerst na 5 weken weer op de arm heeft.

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd !
    Gelukkig is het nu anders...en kan je hem nu platknuffelen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, ja inderdaad bijzonder als je dat vergelijkt met tegenwoordig is dat gelukkig wel veranderd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. Geniet van zijn verjaardag. Goed 2015. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben dat ook meegemaakt met onze oudste zoon, ook 43 jaar geleden, ik stond met mijn neus tegen het raam gedrukt om hem te zien, ja, inderdaad je mocht er niet bij of hem vasthouden!
    9 Maanden later lag hij er weer in, en weer stond ik achter het raam, maar toen herkende hij mij en stak z;n handjes uit om bij me te zijn, wat was dat toen moeilijk!
    Gelukkig is dat nu toch anders!

    Groetjes van Betsie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd en een fijne dag met z'n allen.
    Wat komt je verhaal me bekend voor. Onze tweede zoon (van 1967) ging met 3 maanden het ziekenhuis in met een hersenvliesontsteking, Heeft daar 7 maanden gelegen, ook achter glas, afschuwelijk! Hij heeft daar later problemen mee gekregen, hij klemde zich aan ons vast, zodat hij alleen nergens naar toe durfde. Gelukkig heeft hij na een paar gesprekken zijn angst overwonnen en de "verloren" tijd ruimschoots ingehaald!
    Gelukkig dat het nu heel anders is, hè!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie zoon, een hele mooie foto'Een goed uiteinde en een goed begin. Geluk in tuk. Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zoon.

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen