donderdag 24 november 2011

lapjes, kantjes of garen kastje

Gisteren belde mijn zus dat ik moest komen koffie drinken en dan even naar een kastje kijken. Ik natuurlijk heel erg nieuwsgierig en ben er naar toe gegaan. Het was een heel mooi ladenkastje,waar je leuke dingen in kunt leggen zoals, kantjes en bandjes, garen en lapjes en je quiltmallen, of je patronen, of nog veel meer dingen. Haar zoon was verhuisd en had geen ruimte meer voor dit kastje, ze hebben nu een hele moderne inrichting. Mijn zus wist dat ik het kastje mooi vond (want dat had ik ooit eens laten vallen toen ik er met haar was en het zag staan) en zei dus dat ze er wel iemand voor wist. Yes, ik mocht het hebben en ga het nu lekker op mijn hobbyruimte zetten.

8 opmerkingen:

  1. Geluksvogel, is zekers een handig ding.
    Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi, dat is boffen dat ze het nog wist.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kastje Hermie, jij boft maar.
    Staat beneden ook heel leuk, haha.

    Groetjes van Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, geweldig zo'n kastje en staat ook op een leuke plek. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kastje en wat fijn dat je het mocht hebben, daar kan heel veel ontzettende leuke dingen in.

    Groetjes
    Ines, die niet kan slapen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kastje, daat kun je heel wat leuke hobbyspulletjes in kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Hermie, Wat een dot van een kastje!!! Heel veel plezier ervan! Groetjes Ansje

    BeantwoordenVerwijderen