woensdag 9 november 2011

quilt van overhemden

Vanmiddag ga ik eerst even de was wegwerken en dan ga ik met een nieuw projekt beginnen. Ik spaar nl. alle jaren alle overhemden van onze zoons en die bewaar ik apart. Nu heb ik voor Cas een quilt gemaakt van de overhemden van zijn vader en als achterkant ( de rode baan) heb ik een stof gebruikt(van zijn overgrootvader Hein) die ze vroeger om een verenbed hadden zitten.
In de onderste rij blokken heb ik de beroepen geborduurd. Voor Cas zelf heb ik Bakugan geborduurd. Het is eigenlijk de onderste rij,maar Cas wil het precies andersom,wat natuurlijk ook kan.
Nu ga ik dus beginnen aan de quilt voor Jesse, de overhemden zijn allemaal uit elkaar gehaald en ik ga er dus stroken van snijden. De quilt wordt er een met grote wybers en dan in het middenblok de merkjes etc. wat ik tegen kom..Het resultaat zien jullie wel verschijnen. Nu snel beginnen, anders wordt het niet wat vandaag.

2 opmerkingen: