zaterdag 26 april 2014

Lara's field of flowers

Huh? wat is dat dan?, Nou dat is de naam voor mijn nieuwe quilt. De naam kan ook nog veranderen in Lara's field of flowers, dat weet ik nog niet.(Dat is inmiddels dus gebeurd.Eerst was het Lara's choice of flowers) Normaal ben ik niet zo van het namen geven, maaaaaaarrrrrrrr........op mijn tablet staan onder spelletjes verschillende apps voor de kleinkinderen,waaronder kaleidoo. Lara (6 jaar)heeft daar verschillende tekeningen in gemaakt en die heb ik opgeslagen om er een quilt van te tekenen.
Inmiddels begonnen met het tekenen, het zijn nog krassen,maar dat komt wel goed.
Nu kwam de serie van Moda(ja natuurlijk Moda  hahahaha) Le Bouquet Francais voorbij en die vond ik er heel geschikt voor. Ik heb er een layer cake van gekocht en bij Stitchers Inn heb ik er nog stof van in bestelling, die ga ik binnenkort op  halen.

Beschrijving van de serie:
"Le Bouquet Francais is inspired by the fields of wildflowers that surround St. Antonin in France.
St, Antonin is a beautiful medieval village that dates back tot the 9th century.
Filled with pale reds, blue and yellows this collection captures St. Antonin's field of flowers"

Aangezien Frankrijk ook nog het land is waar ze altijd met vakantie naar toe gaat, was voor mij de keuze niet zo moeilijk meer.




7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. En die stoffenserie is echt prachtig! Heb hem gisteren gezien in Nunspeet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zo'n mooie beschrijving van de stof moet je wel al la sensation francaise voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk uitgedacht Hermie en Lara krijgt er een mooie quilt door, of hou je hem zelf? Ben benieuwd naar je tekeningen! Welke app is het? Heet ie gewoon kaleidoo?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes het lijkt mij een heel mooi idee.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaat helemaal leuk worden, echt een super idee!
    Mooie stofjes zeg.
    Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superidee.
    Dat gaat helemaal fantastisch worden

    BeantwoordenVerwijderen