vrijdag 25 april 2014

Nu weer verder met de Dear Jane

De Paasnetjes zijn af, de 4 paar sokken bijna af en nu weer verder met de Jane. Er zijn heel veel manieren om een blokje te maken, ik maak ze door gelijk de malletjes uit te printen op stevig papier en dat gebruik ik dan als malletjes, geen extra tekenwerk dus.
Voor de paperpiece blokjes gebruik ik het paperpiece papier wat gewoon door de printer kan, hierop print ik mijn blokje uit en dan kan ik gelijk aan de slag,ook hiervoor niets te tekenen dus. Voor de zekerheid zet ik er even een D(onker) en een L(icht) op, zodat ik me niet vergis bij het naaien.
Dit wordt mijn volgende blokje een paperpiece blokje
en dit papier gebruik ik er vanaf het begin al voor ,het kan zo door de printer en het is heel gemakkelijk weg te scheuren,geen kleine stukjes die blijven zitten.
daarna weer een gewoon blokje
Ik wens jullie allemaal een fijne dag.


10 opmerkingen:

  1. Herrmie,ik print het uit op het goedkoopste printpapier van de Hema.Ik stik op de naad van de mal en scheur ik makkelijk af.
    Veel succes met Dear Jane

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik paperpiece op de machine, dan gebruik ik ook heel dun doorslagpapier en naaimmet steeklengte 2, dan het papier er zo achter weg. Als ik met de hand paperpiece vind ik het originele papier fijner .

      Verwijderen
  2. Super idee hermien.en succes met je dear jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. succes met de DJ
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, mijn vraag was weer overbodig! Hier staat het antwoord al! Mooi papier! Ik dacht dat je misschien algemeen papier gebruikte in een zwaardere kwaliteit. Zal eens kijken of ik het kan vinden! Bedankt voor de tip! En leuk he al die Jane's over het net!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor de tip. Ziet er handig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je carriere gemist je had juf moeten worden. Zo'n duidelijke uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen