zondag 27 april 2014

Blok 2 van Lara's quilt

Dat was een hele klus om die te tekenen, maar het is me gelukt.Ik ben er wel de hele morgen mee bezig geweest, want telkens wil je weer iets anders proberen.
Van het eerste blokje moet ik nog een rand, maar ik moet eerst de stof ophalen bij Stitchers Inn in Nunspeet, anders kan ik die  niet af maken.
Nu dus met nr 2 bezig. het is weer een nine patch blok.
Het middelste blokje zit in elkaar en de randen heb ik inmiddels geknipt.Eigenlijk had ik de ondergrond van de hoeken ook rood willen hebben,maar daar was niet meer stof van. Nu kan ik lekker gaan naaien.


7 opmerkingen:

  1. Best wel ingewikkelde blokken zeg. Maar ook dit blokje is prachtig. Wat een straf dat je naar Stitchers Inn moet:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze lijken ingewikkeld, maar ik ontwerp ze zo dat ze gemakkelijk in elkaar te naaien zijn. Je ziet het nog wel.

      Verwijderen
  2. Dat worden mooie blokken. Leuk idee om op deze manier blokken te maken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt weer mooi hoor maar je had het zo in je hoofd he groet Berthy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Berthy, ik had hem in mijn hoofd af.nu in het echt nog

      Verwijderen