zaterdag 26 april 2014

Klein beginnetje van Lara's quilt

Natuurlijk kon ik het niet laten en heb al een klein stukje genaaid. Ik heb het blok getekend in eq6.
De druppel is er op geappliqueerd, het zwarte lijntje wat je nog ziet is van de frixion pen. Ik teken de druppel op de goede kant van de stof en ook op de goede kant van het blokje, dan rijg ik de druppel om en appliqueer hem op het blokje. Het blokje kan ik gewoon van malletjes maken,maar ook als paperpiece. Ik heb bij deze gekozen voor de malletjes.

3 opmerkingen:

  1. De kop is er af zeggen ze dan. Ben erg benieuwd. Gaat er leuk uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat leuk worden. Nieuwsgierig naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd wat fit wordt! Spannend hoor! Welke pen soort was het ook weer. Frixion is dat de soort of het merk? Ben de mail kwijt grrr..

    BeantwoordenVerwijderen