dinsdag 3 april 2012

SPELDENKUSSENTJES

Naar aaneiding van een oproepje van Katrien (klik) om vandaag foto's van speldenkussentjes te plaatsen, komt hieronder mijn bijdrage.
deze hebben we gemaakt tijdens de jaarlijkse bee die ik hier houd met een vaste groep dames.

dit is een kant en klaar gekochte die ik erg leuk vond

deze kreeg ik van Mieke tijdens mijn jaarlijkse bee

deze bracht Ines voor mij mee.

deze hebben we hier samen gemaakt op de jaarlijkse bee, hij is voor de hele kleine quiltnaaldjes,die normaliter in het kussen verdwijnen.

dit zijn de muisjes die ik om mijn vinger doe tijdens het naaien,superhandig.

deze hebben we een keer samen gemaakt tijden de jaarlijkse bee hier

deze kreeg ik tijdens mijn jaarlijkse bee van Mieke

deze hebben we ook gemaakt tijdens de jaarlijkse bee de dames mochten zoeken in de 15.000 hexagonnetjes die Gerrit had gemaakt van mijn restjes, de hexagonnetjes zijn kleiner dan een halve inch.
daarom heet mijn bee nu hexenbee,de naam is bedacht door Ilka.

ook deze is gemaakt tijdens de jaarlijkse bee hier.

deze hebben we een keer met onze groep gemaakt van de donderdagmorgenbee,we komen elke donderdagmorgen bij elkaar met onze groep van 9 tot 12 uur.
Ik heb er nog meer gemaakt, maar die zjn mij ontfutseld.

14 opmerkingen:

  1. Leuke kussentjes en ja ik heb er ook heel wat meer gemaakt, maar die zijn ook uitgevlogen, zo leuk om weg te geven toch! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh zeg, die zijn mooi! Mijn drie-tal!! valt er helemaal bij in het niets!
    Gr.Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb er ook weinig
    Mijn 3 net gemaakte Boscornu, en nog een paar van beginners blokjes
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat heb je er ook veel,.. Die om de vinger lijkt mij ook wel handig,..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk, vooral die ene ;-))

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, vooral die met de klosjes garen. Lekker handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke speldenkussentje zitten er tussen, dat schoentje, geweldig! groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nóg een geweldige verzameling! Wat zijn er mooie bij!
    Leuk hoor.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een hele mooie speldukussen verzameling.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook een mooie collectie Hermie! Dat schoentje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel wat om bij te kwijlen, dat muisje met zijn staartje, wat een schat, en dat schoentje heb ik ook al eens zelf gemaakt, voor een ander, een snoepje. Wilde hem voor mezelf maken, maar dat komt er dan niet meer van, gek hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hermie, leuke speldenkussentjes heb je! En patroontjes heb ik ook dus als je niet genoeg hebt......

    BeantwoordenVerwijderen