zaterdag 7 april 2012

Fijne Paasdagen

Ik wens jullie allemaal hele Fijne Paasdagen.
Hieronder mijn paasquiltjes gemaakt in 2000, die niet meer in mijn bezit zijn. Ik stond met onze beegroep op de ganzenmarkt en daar  lieten wij quilts zien van onszelf en er was een mevr. uit Canada, die deze heeeeeeel graag wilde kopen, ik wilde eerst niet, maar later kwam haar dochter nog weer eens vragen en toen ben ik toch voor de bijl gegaan en heb ze verkocht, ik hoop dat ze daar in Canada een heel leuke plek hebben gekregen.Ze hebben hier wel eerst een paar jaar gehangen. Ik heb nu nog alleen het fotootje, van het .........

ik ga nog even op zoek naar de foto van de mevr. waaraan ik ze heb verkocht.

10 opmerkingen:

  1. schattig quiltje, je kunt hem altijd nog een keer maken?
    Ook voor jullie fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik had me ook voorgenomen om hem nog een keer te maken. Het is gemaakt van kippenstof,waarvan ik de kipjes heb uitgeknipt en toen geplakt op een ondergrond en later gequilt.De stof ben ik echter niet weer tegengekomen.

      Verwijderen
  2. Leuke quiltjes en scheet van een hond.

    Jij ook hele fijne Paasdagen, maar dat zal jou wel weer lukken, groetjes aan iedereen.

    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja een lief hondje was het, helaas is hij er niet meer.

      Verwijderen
  3. Wat een leuk quiltje Hermie en wie zie ik daar nog meer ???

    Jij hebt de lay-out veranderd en nu moet ik scrollen in de breedte. Ben ik de enige ?

    De Japanse wordt ook mooi zeg, bekende stofjes LOL.

    Groetjes van Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb jij de instelling ook op meer dan 100% staan ?

      Verwijderen
    2. Nee Hermie, gewoon op 100.
      Nou ja, het went wel, ik schuif maar wat, LOL.

      Grs. Jacqueline.

      Verwijderen
  4. Dat is een mooie paasquilt. Fijne paasdagen toegewenst.
    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook een heel leuk quiltje van een heel leuk stofje.
    Fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk paasquiltje hoor. Je japanse puzzel wordt ook een leukertje. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen